TEST: Chery Tiggo 8 Pro – SUV koji mijenja percepciju
Dok iščekujemo premijeru njihovog najvećeg SUV-a, modela Tiggo 9, imali smo priliku testirati diskretno redizajniranu, ali izuzetno bogato opremljenu verziju SUV-a Chery Tiggo 8 Pro, predstavnika D segmenta. Nakon sedam dana provedenih za njegovim volanom, zaključak je bio jednoglasan – ovaj sedmosed ne samo da je razbio sve predrasude o kineskim automobilima, već je pokazao da kineski proizvođači više nisu autsajderi na evropskom tržištu.
Istina, mogli bismo reći da Chery zaslužuje prepoznatljiviji logotip – možda nešto originalnije od trenutnog, koji podsjeća na Infiniti – ali već na prvih par kilometara postaje jasno da Tiggo 8 Pro nije tu da impresionira znakom na haubi, već sadržajem koji nudi.
Evropski izazov s Dalekog istoka
U vremenu kada evropski kupci sve pažljivije broje svaki euro, kineski brendovi – među kojima Chery ima posebno mjesto – nude alternativu koja ne trpi kompromise. Sa gotovo 14 miliona prodanih vozila izvan Kine, ova kompanija se profilisala kao ozbiljan globalni igrač, a Tiggo 8 Pro jasno pokazuje zašto.
Već na prvi pogled, njegova karoserija dužine 4,72 metra djeluje elegantno i ozbiljno. Dizajn prednjih i zadnjih LED svjetala, kao i dvobojne 19-inčne aluminijske felge, djeluju moderno i skladno, bez nepotrebnih estetskih eksperimentisanja. Dodamo li tome i četverostruke završetke ispušnog sistema te zatamnjena stakla – Tiggo 8 Pro već u startu djeluje ozbiljno.
Praktičnost i udobnost za sedam putnika
Unutrašnjost vozila nudi ono što se kod konkurencije dodatno naplaćuje – kožna sjedišta, bogat paket opreme Luxury, električni panoramski krov, te prostrana kabina sa tri reda sjedišta. Pristup trećem redu zahtijeva nešto gimnastike, a prostor tamo je rezervisan prije svega za djecu i osobe nižeg rasta. No, kada se taj red ne koristi, dobija se veliki i ravni prtljajni prostor.
Centralni dio kabine krasi široki 24,6-inčni ekran, podijeljen na digitalnu instrument tablu i multimedijalni sistem kompatibilan s Android Auto i Apple CarPlay. Ispod se nalaze dodatne kontrole klimatizacije na dodir, koje su vizualno preglednije mogle biti uz drugačiju paletu boja.
Putnici u svim redovima mogu računati na zasebnu klimatizaciju, mnoštvo pretinaca i USB priključaka, dok su prednja sjedišta grijana i električno podesiva, sa širokim osloncem za ruku i platformom za bežično punjenje telefona.
Motor, prijenos i dinamika
Testirani model pokreće 1.6-litarski turbobenzinski motor sa 147 KS i 273 Nm obrtnog momenta, uparen sa 7-stepenim automatskim mjenjačem s dva kvačila, kojeg potpisuje renomirani njemački proizvođač Getrag. Motor je živahan, tiho radi, a uz laganu vožnju može trošiti i ispod 7 litara na 100 km.
Nažalost, pogonski sistem ograničen je na prednju osovinu, a u nedostatku elektronskih pomagala za raspodjelu momenta, na neasfaltiranim terenima pokazuje slabosti. Šteta je što kod nas nije dostupna 8 Pro Max verzija s dvolitarskim motorom i 4x4 pogonom.
Ovjes je mekše podešen, što ide u prilog udobnosti, ali pri dinamičnijoj vožnji uzrokuje blago naginjanje karoserije. Ipak, čak i tada Tiggo ostaje stabilan i precizan.
Paket koji mijenja pravila igre
Audio-sistem potpisuje Sony, a dugi popis asistencija za vožnju moguće je prilagoditi, ili ih isključiti ako smetaju. Sve to, uz 7-godišnju garanciju (na nekim tržištima čak i bez ograničenja kilometraže), stavlja Tiggo 8 Pro rame uz rame s daleko skupljim konkurentima.
Cijena testiranog modela iznosi 66.000 KM, što je izuzetno konkurentno za SUV s ovom opremom, dimenzijama i kvalitetom izrade. U segmentu gdje konkurencija tek ulazi s osnovnim modelima, Chery nudi sve – i to odmah.
Zaključak portala bhauto.ba
Chery Tiggo 8 Pro je automobil koji mijenja način na koji gledamo kinesku autoindustriju. Nudi prostranost, udobnost, bogatu opremu i tehnologiju, a sve to po cijeni koja je teško nadmašiva. Predrasude ostavite iza sebe – ovo je SUV koji se ravnopravno takmiči sa etabliranima.
Tehničke specifikacije: Chery Tiggo 8 Pro Luxury
Osnovni podaci | |
---|---|
Model | Chery Tiggo 8 Pro Luxury |
Cijena testiranog vozila | 66.000 KM |
Garancija | 7 godina / 150.000 km |
Motor i pogon | |
---|---|
Tip motora | 1.6 litarski, četverocilindarski turbobenzinac |
Snaga | 147 KS (108 kW) pri 5.000 o/min |
Obrtni moment | 273 Nm (1.750–2.750 o/min) |
Prijenos | 7-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila (Getrag) |
Pogon | Prednji |
Performanse i potrošnja | |
---|---|
Ubrzanje 0–100 km/h | 9,1 sekundi |
Maksimalna brzina | 190 km/h |
Potrošnja (test) | 6,9 – 8,9 l/100 km |
Prosječna potrošnja (WLTP) | 7,5 l/100 km |
Emisija CO₂ | 171 g/km |
Zapremina rezervoara | 57 litara |
Dimenzije i masa | |
---|---|
Dužina | 4.722 mm |
Širina | 1.860 mm |
Visina | 1.705 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 2.710 mm |
Masa praznog vozila | 1.704 kg |
Dozvoljena ukupna masa | 2.275 kg |
Prtljažni prostor | 193 – 1.930 litara |
Oprema i gume | |
---|---|
Felge i gume | 19” aluminijske, 235/55 R19 (Dunlop Winter Sport 5 SUV) |
Infotainment | 24,6” ekran, Android Auto, Apple CarPlay |
Audio sistem | Sony, 8 zvučnika |
Dodatna oprema | Panoramski krov, električna vrata, bežično punjenje, 3 reda sjedišta, klima za svaki red |