Volkswagenov model T-Cross predstavlja nastavak odgovora na sve veći popularnosti crossover i suv modela. Globalnim predstavljanjem svog modela VW je pokazao koliko vjeruje u ovaj model i njegovu prodaju.
Utemeljen na MQB platformi verzije A0 orginalno namjenjene modelu Polo ne ostavlja mogućnost opcije pogona na sva četiri točka. Dizajnerski posmatrano T-Cross izvana predstavlja uspješnu kombinaciju elemenata viđenih na drugim VW SUV-ovima. Posmatrano sprijeda T-Cross izgleda kao umanjeni Touareg, dok bočni izgled neodoljivo liči na umanjeni model Tiguana. Ukoliko T-Cross posmatrate odozada shvatićete da je ovo orginalni i prepoznatljivi dio T-Crossa. Dizajneri VW-a su uradili dobar posao i međusobno povezana zadnja svjetla daju osjećaj da je T-Cross puno širi i veći nego što dimenzije stvarno govore.
Ukupne dužine od 4,11 metara, sa osovinskim razmakom od ozbiljnih 2,56 metara logično je rezultiralo ozbiljno bogatim prostorom putničkog prostora u koji se može bez problema smjestiti pet putnika. Kada se uzme u obzir da se zadnja klupa može pomicati za čitavih 140 milimetara jasno je da na stražnjoj klupi neće biti problem niti za odrasle putnike. Zapremina prtljažnog prostora u zavisnosti od položaja zadnje klupe može iznositi minimalnih od 385 litara, preko 455 litara kada je zadnja klupa pomaknuta maksimalno naprijed, kao i do maksimalnih 1281 litara u slučaju kada je preklopljena zadnja klupa. Kad govorimo o preklapanju, za zahtjevnije korisnike opciono je u ponudi i preklopivo suvozačko sjedište, što će za najzahtjevnije ovo vozilo pretvoriti i u ozbiljno transportno sredstvo.
Untrašnje uređenje je “volkswagenovski” precizno, jasno i pregledno. Kvalitet izrade je također tipično njemački i već na prvi pogled može se zaključiti kako je VW Polo bio inspiracija i ovom modelu. Ponuda presvlaka, boja i ukrasa je uz novi upravljač u novom T-Crossu dobra i može odgovoriti i zahtjevnijim kupcima. U pogledu opreme najviše se ističe VW-ov infotainment posljednje generacije, kao i 8-inčni središnji displej, te indukcijski punjač mobitela.
Kupci ovog modela imaju opciju birati jedan od četiri pogonska agregara,i to tri turbo benzinski i jedan turbodizel motor. Ponudu benzinskih motora čine dva 3-cilindrična 1,0-litrena TSI motora snage 95 i 115 KS , kao i 4-cilindrični 1.5 TSI snage 150 KS. Dizelski motor u ponudi je 1,6-litreni TDI snage 95 KS. Navedeni motori su upareni s 5 ili 6-stepenim ručnim te 7-stepenim automatskim DSG mjenjačima s dva kvačila
T-Cross, se na žalost ne isporučuje sa pogonom na sva četri točka već isključivo sa prednjim pogonom
T-Cross je na tržištu dostupan s vrlo bogatom opremom i raznim sistemima pomoći vozaču kao što su sistem automatskog kočenja u nuždi, sistem održavanja vozila u voznoj traci, Hill Start Assist, sistem upozorenja na vozilo u tzv. mrtvom uglu, prilagodljivi tempomat, Park Asisst i niz drugih sistema.