Audi „šestica“ je odličan automobil koji nudi mnogo za malo novca. Model C5, bezvremenski dizajn.
Na testu smo ovaj put imali luksuznu limuzinu iz Ingolstadta, Audi A6 C5 iz 2004. godine. Ovo je automobil sa samog kraja proizvodnje ovog modela, i kao što je skoro pravilo, sa rješenim svim manama i „dječijim bolestima“. Testirani Audi pokretan je 2.5 litrenim motorom sa 180 konjskih snaga koji nema problema sa bregastim vratilima, što je bio slučaj sa starijom verzijom ovog motora sa 150 KS. Šestocilindraš u V rasporedu radi veoma uglađeno i lagano nosi karoseriju luksuzne šestice, a sve to je potpomognuto multitronik automatskim mjenjačem i čuvenim audijevim quattro pogonom na sva četiri točka. Sa ovom kombinacijom na cesti se stvara osjećaj velike snage i sigurnosti.
Unutrašnjost je također kvalitetno urađena, a ovaj automobil je opremljen sa skoro svom opremom koja se tada mogla naručiti. Udobna sjedišta ni nakon 13 godina i 240 hiljada pređenih kilometara ne pokazuju tragove istrošenosti. Što se luksuza tiče, testirani audi je opremljen još i navigacionim uređajem, xenon farovima, parking senzorima i šiberom. Prostora u unutrašnjosti ima dovoljno za pet odraslih osoba, a na raspolaganju je i veoma izdašan prtljažni prostor.
Ovaj model Audija je zbog problematičnih prvih verzija 2.5 litarskog motora među narodom dobio status lošeg vozila, što je naravno pogrešno. Ostali motori iz ponude su odlični i izdržljivi. Vlasnik našeg testnog modela za 40 hiljada, koliko je s njim prešao od kada je u njegovom vlasništvu, nije imao većih problema sa automobilom. Sve što je rađeno jesu redovni servisi, čija cijena je, za mali servis oko 200 KM, dok je cijena velikog servisa, zbog zamjene dva zupčasta remena malo veća, i iznosi oko 800 KM. Također je urađen i redovni servis automatskog mjenjača, što je koštalo oko 250 KM.
Sanjin Imamović