Njemačka marka ovim bi vozilom želi zakoračiti kako u novu eru i tako i u novi segment tržišta nazvan SUM vozila što u prevodu znači skračenicu od “Sustainable Urban Mobility” (Održiva Urbana Mobilnost) koji ima za cilj popuniti prostor između klase mopeda i onog što zovemo automobilima
Novo električno vozilo za novo vrijeme u gradu – Opelov je slogan kojim je predstavljen najnoviji primjerak ponude, mali gradski automobil nazvan Opel Rocks-e. Poznavaocima segmenta gradskih mikromobilnih vozila ovaj će se model učiniti poznatim jer se, naime radi o istom dizajnu vozila poznatim pod imenom Citroën Ami, koji je predstavljen prošle od strane ovog francuskog proizvođača čime je praktično započeo trend ponude minijaturnih vozila.
Kako je Opel unutar iste PSA grupacije sada je u mogućnosti od francuske kompanije preuzeti gotovo dijelove ovog gradskog auta i prilagodio ga potrebama svojih kupaca.
Opel Rocks-e tako je postao električno “SUM” vozilo (Sustainable Urban Mobility) koje doprinosti održivosti urbanih mobilnosti, a namijenjen je prije svega mladima i onima koji se tako osjećaju. U Njemačkoj se ovaj automobil regitstruje u klasi lakih motornih vozila što je klasa između mopeda i automobila te ga prema njemačkom zakonu mogu voziti osobe s navršenih 15 godina. Ograničenja maskimalne snage od 6 kW te maskimalne brzine od 45 km/h proizvođač je ispoštovao i prilagodio zakonskoj regulativi i na taj način ozbiljno ispunio uvjet da postane prvi pravi automobil velikog broja vozača mlađih od 18 godina.
Dužina Opel Rocks-e je samo 2,41 metra, dok se baterija baterija od 5,5 kWh puni putem standardne kućne utičnice i za 3,5 sati punjenja omogućava doseg od 75 kilometara (prema WLTP ciklusu). Konstrukcija automobila teži 471 kg što je postignoto korištenjem plastičnih materijala za proizvodnju karoserije. U cilju ostvarenja ušteda u produkciji vozila, svi vanjski paneli su potpuno simetrični, te su tako lijeva i desna strana automobila jednake, kao i prednja i zadnja strana ovog simpatičnog automobila.
Kako bi se smanjila potreba za izradom većeg broja dijelova Opel je primjenio rjšenje otvaranja vrata u suprotnim smjerovima te se jedna vrata otvaraju prema naprijed, a druga prema nazad. Rudimentarna unutrašnjost nudi osnovnu zakonom uslovljenu funkcionalnost. MyOpela aplikacija za mobilne uređaje će kako navode iz Opela zamjeniti niz funksionalnosti koje mogu zatrebati vozačima i putnicima Opel Rocks-e.
Ovaj mali i kako je spomenuto plastični električni automobil namjenjen mladima na kojem se evidento štedilo svakom koraku će vjerovatno imati i adekvatnu cijenu. Čisto radi poređenja Citronov Ami u Francuskoj košta tek oko 6 hiljada eura. Kako najavljuju iz Opela model Rocks-e će se prvo pojaviti sljedeće godine na tržištu Njemačke a zatim će ponuda biti proširena na druge zemlje.