BMW je upozorio da će planirana zarada za 2019. godinu pasti “znatno niže” od prošlogodišnje, te je najavljen plan štednje troškova u vrijednosti od 12 milijardi eura kako bi se ublažile posljedice nemilosrdnih tržišnog nadmetanja i nezabilježene potrošnje na nabavku sve prisutnije električne automobile.
Kako je, u srijedu navedeno učekuje se pad dobiti za vise od 10 posto, najavili su iz ove kompanije. Reagirajući na očekivanu situaciju, pokrenut je program štednje koji podrazumijeva smanjenje vremena razvoja za jednu trećinu, obraćanje posebne pažnje na odabir produkcijskih modela i zadržavanje postojećeg obima radne snage u tekućoj godini.
Prema izjavama gosp. Nicolasa Petera, finansijskog direktora ove velike kompanije “Automobilska industrija svjedoči brzoj transpformaciji održanje visokog stepena profitabilnosti je ključno je za nastavak promjenama”.
Do kraja 2022. godine BMW planira ostvariti uštede za više od 13,6 milijardi dolara. Do nekih od ušteda planiraju doći povećanjem obima digitalnih simulacija kao načina smanjenja vremena razvoja novih modela čak za trećinu u odnosu na konvencionalno modeliranje. Digitalizacija procesa smilacija I virtualne validacije može, kako su naveli dovesti do prestanka potrebe za razvojem I korištenjem oko 2500 skupih prototipnih vozila do 2024. godine, navode iz BMW-a.
BMW je predstojeću godinu označio kao izazovnu navodeći da će biti potrebno ulaganje velikih napora kako bi se nastavilo sa procesom prelaska na električna i samovozeća vozila uzimajući u obzir pad tržita.
Iz BMW-a navode da će dobit iznositi između 6 do 8 posto u ovoj godini, što je ispod dugoročnog plana od 8 do 10 posto, napominju da je prošle godine dobit BMW-a iznosila 7,2 posto.
Peter je rekao da bi smjernice mogle pasti još niže ako se uvjeti pogoršaju.
“Visoka razina promjene cijena otežava pružanje jasnih prognoza”, rečeno je iz BMW. “U zavisnosti o tome kako se uvjeti razvijaju, naše smjernice mogu biti podložne dodatnim rizicima, posebno riziku od Brexita i tekućeg razvoja u međunarodnoj trgovinskoj politici”, izjavio je finansijski direktor BMW-a Peter.
Novi modeli
Novi modeli kao što je BMW X7 crossover pune veličine i preuređeni limuzina od 3 serije pomoći će u jačanju poslovanja u drugoj polovini kako bi se omogućio rast u svim većim prodajnim regijama, kaže BMW. Isporuke proizvođača su pale za 2% do februara, dok je evropsko tržište u padu već šesti mjesec za redom.
BMW će predstaviti obnovljeno izdanje kompaktnog serija 1 vozila, krajem ove godine i potpuno novi model Gran Coupe 2 početkom 2020. godine. Dalje, kompanija će eliminirati iz pogona oko polovinu svojih varijanti od 2021. godine.
BMW je prošle sedmice izjavio da neće uspjeti izgraditi nasljednika Gran Turismo serije 3 “iako imaju dobar nivo tražnje”. Također navode da će u budućnosti smanjiti više izvedenih verzija bez navođenja o kojim se modelima konkretno radi.
Iz BMW-a su naveli da su posebno pogođeni trgovinskim problemima zbog dodatnih tarifa za vozila napravljena u Spartanburgu, S.C. a koja se isporučuju za tržišta Kine.
Zabrinutost oko Brexita i dalje je značajna, a BMW je rekao da bi mogao premjestiti proizvodnju Mini iz Oxforda u druge dijelove Europe, ako Velika Britanija napusti Europsku uniju bez dogovora. Osim toga, američki predsjednik Donald Trump najavio je da nametanje dodatnih davanja za automobile proizvedene u Europi koji se izvoze u SAD.
Izazovima ide u prilog I veća potrošnja na nove električne automobile, dok će napori za usklađivanje sa strožim propisima o emisiji štetnih gasova takođe povećati troškove proizvodnje konvencionalnih vozila.
Kursne razlike i više cijene sirovina također će se negativno odraziti na ukupne troškove mjerljive u stotinama miliona eura navode iz BMW-a.