Kako prepoznati dobar servis

Da bi Vas vaš ljubimac slušao na cesti potrebno ga je redovno i održavati. Svi želimo našeg ljubimca odvesti kod najboljeg servisera ali kako prepoznati dobar servis. Donosimo Vam nekoliko savjeta na šta obratiti pažnju prilikom prvog susreta sa servisom i kako procijeniti njegov kvalitet.

Kako prepoznati dobar servis
Dobar servis prilikom preuzimanja i predavanja vozila svojoj mušteriji će objasniti cijeli postupak popravljanja auta, pokazati dijelove koji su zamjenjeni te odgovoriti na svako pitanje klijenta u vezi servisiranja auta. Prilikom dolaska u servis obratite pažnju na nekoliko stvari:

 Čistoća radionice/servisa:
Prilikom dolaska u radionicu, zahtjevajte od radnika da vam pokažu radionicu i prilikom obilaska obratite pažnju na čistoću, urednost radionice( da li je alat na mjestu), jer za dobro servisiranje vozila nužno je da je sve u servisu pregledno i uredno.

Obavezan pregled vozila:
Prije odlaska u servis, pregledajte svoje auto i zapišite eventualne oštećenja. Pri dolasku u servis neizostavan je razgovor vas i mehaničara. Mehaničaru recite što više detalja oko problema na vozilu. Prilikom preuzimanja vozila ponovo pregledajte vozilo da se uvjerite da prilikom popravke na vozilu radionica/servis nije oštetila vaš auto.

– Radionica nema tajne:
Dobra radionica nema tajne i nema šta da skriva. Pitajte može te li gledati kako se servisira vaše vozilo i možete li upoznati mehaničara. Sve ovo bi vam trebalo biti dostupno.

– Za Vaš novac, serviser treba da vas pita:
Ovo pravilo bi samo po sebi trebalo da bude razumno, ali neke radionice i majstori rade na svoju ruku i popravljaju sve na šta naiđu. Dobar servis će vas kontaktirati za svaku dodatnu popravku koja nije dogovorena, obavijestiti vas o kvaru a na vama je da odlučite da li ćete odmah praviti ili naknadno.

– Kopija radnog naloga
Prilikom preuzimanja vozila morate dobiti kopiju radnog naloga u kojoj treba da piše vrijeme preuzimanja vozila, šta je popravljano/zamijenjeno i kolika je cijena. Ovo je potrebno imati radi eventualne reklamacije usluge.

– Zamijenjeni dijelovi se moraju pokazati
Dobra radionica će svakom klijentu bez njegovog zahtjeva prilikom preuzimanja vozila pokazati zamijenjene dijelove i objasniti razloge popravljanja.

– Vremenski rok popravke auta
Prilikom popravke auta, moguće je da se rok popravke auta oduži. Dobar servis će vas pozvati i obavijestiti zašto su se radovi na vozilu odužili.

Mobilnost prilikom popravke
U današnjem svijetu, vrijeme se izuzetno cijeni. Već pri ugovaranju termina za servis autokuća ili manja radionica ponudit će vam zamjensko auto, taxi ili rent a car kako bi mogli biti mobilni dok se vaše auto servisira. Praksa nekih servisa je da daju mala gradska auta tipa smarta dok se auto klijenta popravlja.

–Ukratko:
Profesionalnost servisa od prvog razgovora do preuzimanja vozila.
Dobra radionica ne skriva ništa. Imate pravo tražiti objašnjenja za svaku vrstu pružene usluge.
Ako sumnjate da neki dio nije popravljen, tražite zamijenjene dijelove na uvid.
Račun i radni nalog obavezno uzmite radi eventualne reklamacije usluge.

Leave a Reply

No announcement available or all announcement expired.