Ford Ka+ se dotjeruje za Ženevu

Fordovi inžinjeri su modificirali električni servo kako bi Ka+ Active djelovao više kao crossover nego gradski automobil. Ostala poboljšanja uključuju amortizere koji omogućavaju udobniju vožnju po neravnim terenima, dok poboljšani Active Rollover Preventio sistem nudi povećanju sigurnost kada imate prtljag na krovu.

Osim Active specifikacija, Ka+ je dobio 1,5-litarski turbodizelski motor koji razvija 94 KS i 215 Nm obrtnog momenta. Emisija CO2 iznosi 99 g/km, a automobil ima i Spart Regenerative Charging sistem koji dodatno smanjuje potrošnju automatskim aktiviranjem alternatora koji puni bateriju prilikom kočenja i krstarenja.

Što se tiče benzinaca, stari 1,2-litarski Duratec je zamijenio potpuno novi Ti-VCT motor iste zapremine koji je moguće dobiti u verzijama sa 69 i 84 KS. Ovaj motor ima dosta zajedničkog s većim 1,5-litarskim EcoBoost motorom koji pokreće evropsku verziju Fieste ST, ali je štedljiviji i tiši. Bez obzira na odabir motora, Ka+ Active posjeduje petostepeni manuelni mjenjač, koji šalje snagu na prednje točkove.
Ford će započeti prodaju modela Ka+ i Ka+ Active u Evropi ove godine.

Leave a Reply

No announcement available or all announcement expired.